"Magyarországon születtem 28 éve, ezért számomra is fontos ez a kezdeményezés"

Idén is kampányolnak a magyar termékek rajongói, hogy karácsonykor hazai értékek kerüljenek a fa alá. A legnagyobb közösségi portálon négy éve indult a kezdeményezés, amelyhez már több mint 72 ezren csatlakoztak. A Magyar Termék Rajongói Oldal célja, hogy ismert és kevésbé ismert hazai termékeknek és szolgáltatásoknak adjon lehetőséget a bemutatkozásra. Teszi ezt nagy sikerrel, hiszen mindannyian nyitottak vagyunk a valódi értékeket magukban hordozó újdonságokra. 2011-ben a TV2-n, 2012-ben pedig az ünnep előtti napokban, az AXN csatornán is találkozhattak a nézők a kampányfilmmel.

A hazai termékek bőséges kínálatában bizonyosan rátalál mindenki az elvárásainak megfelelő karácsonyi ajándékra, ha nyitott számmal jár. Nyugodt szívvel választhatunk a hazai termelői mézek, a méltán elismert magyar borok, az újdonság erejével ható Tokaji Borecetek, vagy akár a szépen bővülő magyar csokoládék kínálatából is. Az extrém újdonságok után keresgélőknek is támpontot adhat a híroldal, ahol kategóriákba gyűjtve válogathatnak az olvasók.

A kampány videója
YouTube előnézeti kép

Itt maguk a fogyasztók értékelhetnek

Ahogy a Magyar Termék Rajongók mondják: csupán a tudatos választáson múlik minden. Ezért is indították karácsonyi kampányukat, mellyel idén is fel kívánják hívni az emberek figyelmét a hazai, valódi értékek megbecsülésére. A kitűzött cél az, hogy a karácsonyi időszakban is a minőséget válasszuk a mennyiség helyett – a szó valódi értelmében vett értékkel, hagyománnyal rendelkező, környezetünkhöz kötődő ajándékokkal lepjük meg szeretteinket.

A Magyar Termék Rajongók Oldalát működtető egyesület azért jött létre, hogy – a megvásárolható védjegyek helyett – a jövőben a vásárlók értékeljék a hazai termékeket, szolgáltatásokat és így egymásnak, valamint a gyártóknak folyamatos visszajelzést tudjanak biztosítani. Így a lehető legnagyobb és leghitelesebb ellenőrző szervezetet működtethetnek majd maguk a fogyasztók, melyre az egyesület szlogenje is utal:„Mert csak mi, vásárlók tudjuk igazán, mi a jó magyar termék titka!”

Magyar Termék Rajongók a Magyar Termékekért Egyesület

Mi is meglepődtünk milyen sokan támogatják a kezdeményezést

Karácsonyi kampányuk zenei aláfestését a sokak számára ismerős, kiváló fiatal énekesnő, Kandech Evelyne dúdolta fel, aki maga is magyar termék rajongó. „Számomra, mint tudatos fogyasztó számára nagyon fontos a magyar termék és nem csak ünnepekkor, hanem a mindennapokban is. Így boldogan vállaltam el a felkérést, mivel úgy gondolom: jelentős és hiteles üzenetet hordoz a kampányfilm, amit jómagam is vallok. Hiszek abban, hogy ezzel is közelebb kerülhetnek a kis- és nagy vállalkozások a vásárlóikhoz, ezáltal fejlődhetnek és előrébb juthatnak. Azért is támogatom az MTRO-t, mert hiánypótlónak és fontosnak érzem ezt a kezdeményezést. És mint minden évben, idén karácsonykor is magyar, illetve saját kezűleg készített ajándékokkal lepem meg szeretteimet. Természetesen én is az ilyen ajándékoknak örülök a legjobban: egy jóféle házipálinkával, egy termelői borral, sőt akár egy túró rudival is bármikor le tudnak venni a lábamról.”

Kapcsolódó oldal: www.mtrmte.hu
Facebook oldal: www.facebook.com/mtrmte.hu

Legutolsó szerkesztés: 2013-12-21